Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAleamoni, Lawrence M.
TitelIssues in Linking Instructional-Improvement Research to Faculty Development in Higher Education.
QuelleIn: Journal of personnel evaluation in education, (1997) 1, S.31-37
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0920-525X
DOI10.1023/A:1007995103634
SchlagwörterDevelopment Program; Faculty Development; Improvement Process; Formal Research; General Recommendation
AbstractAbstract Instructional-improvement linkage to development has been a concern at all institutions of higher learning for many years. However, formal research on the effectiveness of programs designed to work with faculty in the improvement process has been scarce. In order to answer the question of why so little research has been done, the characteristics of various programs are described and discussed leading to general recommendations of what are the necessary elements of effective faculty development programs.
Erfasst vonOLC
Update2023/2/05
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of personnel evaluation in education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: